کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

شیطونی ،بی حالی !!!

1392/7/25 17:46
نویسنده : مامان زهرا
445 بازدید
اشتراک گذاری

اینم امروز شما ...

اول کلی شیطنت ،بعد هم کلی خواب و بی حالی ...

اول کلی اتاقت رو بهم ریختی ...

بعد پی پی کردی که عوضت کردم و نگذاشتی شلوارت رو پات کنم ،منم مشغول آشپزی شدم که اومدی دم حفاظ آشپزخونه انقدر غر زدی که آوردمت توی آشپزخونه و به چشم برهم زدنی آشپزخونه رو هم ترکوندی ...

کارم که تموم شد از آشپزخونه گذاشتمت بیرون که جمع و جور کنم که دیدم رفتی بدون غر زدن روی بالشتت دراز کشیدی و مشغول تلویزیون دیدن شدی ...

بعد از چند دقیقه دیدم که خوابت برده ،فکر کنم تاثیرات داروهاته ...

روت پتو کشیدم و کلی نازت کردم و بوسیدمت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
10 آبان 92 14:41
خاله قربون چشمهای بی حالت بشه
ان شاالله دیگه هیچ وقت مریض نشی عشق خاله


ميبيني خاله ش !؟
ان شاالله ...