کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کیف مامان (پست جا مونده)

1392/8/10 2:23
نویسنده : مامان زهرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

کلا همیشه کیف من برای شما یه دنیای ناشناخته است که هیچوقت از علاقه ت به بیرون ریختنش کم نمیشه ...

و متاسفانه این مساله در مورد بیشتر کیف های زنونه صادقه و شما خیلی از بیرون ریختن کیف این و اون لذت میبری ...

اون شبی که از مطب دکتر صفوی نایینی برگشتیم !

آخه چی میخوای اون تو بچه جون !؟

اینم توی مطب ،بغل بابایی ...

قربون اون قیافه بیمارت برم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار مامان رومینا
12 آبان 92 22:16
وای دقیقا کارای کیان شبیه کارهای رومیناست.

با این تفاوت که من همیشه کلی اسکناس پاره پوره دارم که باید بچسبونمشون.


من سعي ميكنم پولا رو بذارم جايي كه نتونه دست بزنه بهار جون !
مامان پانیسا
13 آبان 92 0:45
تیپ سفیدش خداااااااااااااااااااااااااااااا
زهرا جون من از همون اول بار بهش میدون ندادم
چون بعدا دردسر ساز میشه برام




چرا !؟
خوب كنجكاون ،گناه دارن !
هستی
13 آبان 92 14:27
وای چه نازه عکس آخری تو بغل بابابیش....
بگرد خاله کیف مامانو خوش باش خاله دورت بگرده کنجکاو


خاله توي اون عكس بچه م حالش خيلي بد بود !!!
مرجان مامان بنیتا
14 آبان 92 0:27
خوبه زهرا جون کیان كیف دستی تو می گرده بنیتا کیف پولم باز می کنه و عکس هاشو درمیاره و به خودم نشون میده


من نميدونم اينا چه علاقه اي به بيرون ريختن محتويات كيف هاي ما دارن !؟
من از دست كيان فعلا كيف پولم رو جمع كردم !!!