کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

مهمونی !

1392/8/11 11:18
نویسنده : مامان زهرا
594 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم خونه خاله شیوااینا و شما و آنوشا هم کلی باهم بازی کردین ...

آنوشا که خیلی شما رو دوست داره و مدام میبوستت ولی شما خیلی بهش راه نمیدی !

اگرم توی بغل من بشینه از خجالتش درمیای ...

اینجا داشتیم میرفتیم پاساژ گلستان هروی واسه آنوشا شورت آموزشی بخریم و بعد هم بیرون شام بخوریم که شما دو تا دویدین رفتین توی آسانسور ...

قبل از رفتن شما و بابایی در حال تردمیل بازی ...

داشتم لباسامون رو حاضر میکردم تا بریم که اومدم دیدم پشت در اتاقت رفتی توی ماشینت و منتظری یکی بیاد درت بیاره !

توی آسانسور تازه میخواستین در رو هم ببندین ...

برگشتنه هم انقدر غر زدین توی ماشین که من در پیتزای بابا حسین رو باز کردم و به جفتتون دادم خوردین !

البته رفته بودیم الو برگر که شام بخوریم اما شما دو تا انقدر اذیت کردین که فرار رو بر قرار ترجیح دادیم !!!

آنوشا اسباب بازیهاش رو بهت میداد و باهات بازی میکرد !

این ال سی دی رو هم صاف کردین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار مامان رومینا
12 آبان 92 22:14
زهرا جون تا عصر هم که اومدم سرتون زدم هیچ خبری نبود عزیزم ،يه دفعه ای با این همه پست سورپریز شدم.

قربون این آقا کیان برم که حتی با لباسای تو خونگیش هم با کلاسه.


خاله همه رو نوشته بودم عكساشون مونده بود !

شما لطف داري ...
مامان پانیسا
13 آبان 92 0:51
چقدر خوبه که یک هم بازی داره من که داغون شدم هیچ کس نیست زهرا پوسیدم بخدا
نمیدونم منو این همه بی کسی
بچه جاریم بزرگه 7سالشه وقتی میاد دلم میخواد سرم از دستش بکوبم به دیوار چون اون با پیمانه خودش میسنجه میدونی چی ميگم
بخاطر همین تصمیم دارم دومی رو زود بیارم این همه فاصله داغون میشم بخوام به بزرگه بفهمونم کوچیکه رو چکارکنم واااااااااااااای
زهرا نظری داری درست میگم
شما اطرافتون بچه بیشتر دارین چه حالتی بهتره


به نظر من بهترين حالت همون فاصله سه ساله ست كه دكترا هم تاييد ميكنن !
من قصد دارم اگر خدا بخواد بعد از دو سالگي هر وقت كيان رو از جيش گرفتم برم تو كار دومي !
پسر برادرم تك فرزنده و همش اويزون بابا و مامانشه ،هميشه هم احساس تنهايي ميكنه اما پسرهاي خواهرم انقدر قشنگ با هم اوقات رو ميگذرونن كه نگو !
كلا درست دارم بچه م خواهر و برادر داشته باشه !
هستی
13 آبان 92 14:23
وای خاله قربون چشات بشه چ ناز نشستی تو کامیونت .... قبون پسر با این تیپش