کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

ریخت و پاش ...

1392/8/12 23:52
نویسنده : مامان زهرا
616 بازدید
اشتراک گذاری

حاج آقا !؟

واسه خودت میریزی و میپاشی نمیگی کی باید جمع کنه !؟!؟!؟

عیب نداره بریز گلکم ...

اولین روز هفده ماهگی رو با کلی شیطونی شروع کردیم که این روایت تازه روایت صبحشه ،تا شب که باباییت بیاد من کچل شدم ...

همش فدای سرت ،شیطونی کن مامان ...

عمرا بتونی کشوهای سرویست رو باز کنی ،اینم من سهوا باز گذاشته بودم !!!

 

جدیدا بعد از بستن پمپرزت فرار میکنی که شلوار پات نکنم !

این دو تا عکسم برای اینه که ببینی با چه مشقتی ازت عکس میگیرم این روزا ،هی میای و میخوای گوشی رو بگیری ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پانیسا
13 آبان 92 22:56
عزیز دلم گریه بهت میاد هااااااااااااااااااا


نه ،گريه دوست ندارم !
مرجان مامان بنیتا
14 آبان 92 0:12
جالب منم زمانی که می خوام از بنیتا فیلم بگیرم خانم میاد پشت دوربین تا ببینه اون طرف چه خبره


همه شون همينن !!!
رالیا
14 آبان 92 9:51
قوربونت بشم من خاله جون خدارو صدهزار مرتبه شکر که بهتر شدی انشالا که همیشه تنت سلامت باشه خوشگل من


ان شاالله به همراه همه ني نيا !