کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

رزوئلای بی ادب !!!

1392/8/23 10:09
نویسنده : مامان زهرا
250 بازدید
اشتراک گذاری

خب ،پس اون تب وحشتناک و اون همه بی خوابی و بی قراری از درآوردن دندون نبوده ...

 

با دیدن دونه ها فهمیدم که این رزوئلای بی ادب سراغ شما هم اومده !

 

دیروز صبح که داشتم حاضرت میکردم بریم خونه مامان جون اینا وقتی داشتم پمپرزت رو تعویض میکردم دیدم که زیر نافت دقیقا قسمتی که لبه بالایی پمپرز رو برمیگردونم دونه های ریز زده ،اول به رزوئلا شک کردم ولی بعد هم به خودم گفتم :شاید هم حساسیته ...

شب بعد از اون ماجراها که توی پست قبلی برات نوشتم ،توی خونه مامان جون اینا بعد از غذا خوردنت که اومدم لباست رو عوض کنم دیدم که ای وای از سینه تا شکمت هم رش زده و دونه های سر سوزنی ریز ریخته بیرون !

فهمیدم که رزوئلاست اما باز هم به عمه مریم نشون دادم که گفت :احیاناً مخملک یا سرخجه است و من هم خیلی ترسیدم ...

خلاصه بابایی اومد و بردیمت بیمارستان مفید که بر خلاف همیشه اتفاقا خیلی خلوت بود و دکتر هم بعد از معاینه ات حرفهای من رو تایید کرد و گفت که بعله شما رزوئلا گرفتی ...

بعد هم اومدیم خونه و مراقبت دوباره از شما شروع شد ،البته من فکر کنم از نوع خفیفشه ...

نمیدونم ...

شاید امروز ببرمت بیرون ،دوست دارم عزاداری ببینی ...

راستی به لطف مامان جون سینه زدن یاد گرفتی و تا نوحه میشنوی سینه میزنی ،قربونت برم !

امروز عاشوراست ...

امیدوارم آقا امام حسین (ع) نظری هم به بچه های مریضی که روی تخت های بیمارستان ها اسیرن و نمیتونن راحت مثل بقیه بچه ها بازی کنن و بدون و خوش باشن بکنه ...

السلام و علیک یا اباعبدالله ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار مامان رومینا
24 آبان 92 9:14
رزوئلا چیه دیگه زهراجون.اسمش رو نشنیده بودم تا حالا؟!!! حال کیان جون چطوره؟ببوسش نازنینم رو.
مامان زهرا
پاسخ
بر اثر يه عفونت ويروسي بچه تب ميكنه و بعد از تب دونه ميزنه كه گاها دونه ها ابدار ميشن مثل ابله مرغون ،بين بچه هاي شش تا هجده ماهه هم شايع و واگير دار هم هست ! البته خدا رو شكر كيان به نوع خفيفش مبتلا شده !
رالیا
24 آبان 92 23:28
عزیز دلم انشالا که زودی خوب بشی زهرا جون چقدر این چند وقته اذیت شدی کاش بهم نزدیک بودیم تا لااقل می تونستم کمک حالت باشم
مامان زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم ،همين كه مياي و با كامنت گذاشتنهات خوشحالم ميكني كافيه راليا جونم !
مونا
25 آبان 92 13:06
وای زهرا جون شنتیا هم گرفته بود بچه ام سه روز عذاب میکشید هنوزم بی حاله ماله شنتیا خفیف نیست پسرم خیلی لاغر شد .کیانم چطوره خدا روشکر خفیف بوده.من که تو این سه روز مردم و زنده شدم. راستی واسط یه پیام خصوصی گذاشته بودم دیدی؟
مامان زهرا
پاسخ
خيلي نگران نباش مونا جون ،توي وبلاگ شنتيا هم برات كامنت گذاشتم ،دوره داره و خودش تموم ميشه ،بدون دارو ،مگر اينكه دونه ها ابكي بشن كه ان شاالله نميشن ! در مورد جواب اون سوالت هم يه كامنت همون موقع توي وبلاگ شنتيا گذاشتم ، نديدي ؟؟؟ اگر نيست بگو دوباره بذارم !
مریم مامان سام
25 آبان 92 15:22
واله ننه من تا حالا رزوئلا نشنیده بودم این مریضیها درد بگیرن ایشاله كه میان سراغ این فرشتهای کوچولوی ما ایشاله کیان هم زودی خوب بشه و دوباره ما رو با شیرین کاریهاش خوشحال کنه اگه مطلبت خیلیییییییی خصوصی نیس به منم رمز بده اگر هم هس که هیچچچچچ چون من خیلییییییی با جنبه ام
مامان زهرا
پاسخ
والا چميدونم مريم جون با اين همه مهاجر هيچ نوع بيماري دور از ذهن نيست !!! كيان هم بهتره خدا رو شكر ...
مریم مامان سام
25 آبان 92 15:22
راستی قالب جدید هم مبارککککککک خوبه خاله !؟ خوشت اومد !؟
سونيا
25 آبان 92 19:32
نازي كيان كوچولو اميدوارم زودي خوب بشه عسلك
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله بهتر شده گل پسر ! ممنون از احوال پرسيتون !
آرام
25 آبان 92 23:47
عزیزم زودی خوب شو و تپلی شو خاله
مامان زهرا
پاسخ
چشم خاله !
مونا
26 آبان 92 19:00
زهرا چک کردم پیامت نبود
مامان زهرا
پاسخ
ok عزيزم ،دوباره مينويسم !
tahmin
27 آبان 92 20:17
زود خوب شو کیان جان افرین گل پسر
مامان زهرا
پاسخ
عجبه خاله ،از اين ورا ؟؟؟ خوش اومدي ! چشم ،اما ديگه خوب شدم !