کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اوایل هجده ماهگی ...

1392/9/14 10:45
نویسنده : مامان زهرا
500 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه رو داریم با انواع و اقسام رفتارهای جدید جنابعالی شروع میکنیم !

یه خورده (خیلی کم البته) لجباز شدی و البته مستقل تر ...

بیرون که میخوایم بریم سعی میکنی خودت لباسهات رو بپوشی !!!

مثلا اینجا ،بند ساس بندت رو انداختی دور گردنت و به هیچ وجه هم راضی نمیشدی کمکت کنم !

ای بابا ،یعنی دردسری داریم وقتی میخوایم بریم بیرون ...

اینم یه روز که من آشپزخونه تمیز میکردم و شما خونه رو به این روز درآوردی !!!

وقتی میخوایم بریم بیرون سرده و من کلی میپیچونمت کلافه میشی ...

وقتی دلت میخواد با انگشت یه چیزی بخوری !

موقع بیرون رفتنم شما رو که حاضر میکنم تا خودم حاضر بشم بهت کلید میدم تا با در ور بری و بازی کنی و غر نزنی !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پانیسا
20 آذر 92 23:54
ای شیطون مامانو اذیت میکنی
مامان زهرا
پاسخ
والا خاله ش اذيت كن كه نيست كلا بچه م ،اما همش ميگه بغلم كن !
مامان پانیسا
21 آذر 92 23:12
فرناز
25 آذر 92 10:20
وای قربون اون حوصلت ... من اصلا تو این سرما نمیخوامممممم برم بیرون
مامان زهرا
پاسخ
والا فرناز جون من انقدر كه از گرما بيزارم هوا سرد كه ميشه خيلي دوست دارم برم بيرون ،كيانو كلي ميپوشونم و ميرم ! البته تابستون هم خونه نميمونم هااااااا ولي زمستون بيشتر ميچسبه !