کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

زمستون بی روح ...

1392/10/18 12:51
نویسنده : مامان زهرا
647 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر این روزا برام خسته کننده شده که نگو ،حسااااابی حوصله م سر رفته ...

حتی خرید و گشتن توی پاساژهای جور واجور (جهت فرار از سرما) هم حالم رو جا نمیاره ...

شما هم که از جمعه حالت خیلی خوب شده بود دوباره سرما خوردی ،حالا کی و کجا و چگونه من نمیدونم !!!

البته فقط آبریزش بینی داری و بنده دستمال به دست دنبالتم !

کمر درد هم امونم رو بریده ،بس که موقع بیماری های شما من شما رو بغل میکنم و شب هم که مجبوریم خیاری روی زمین توی هال بخوابیم ...

به همه اینها آلودگی هوا و  سر درد ناشی از آلودگی و از خونه بیرون نرفتن و تحمل غرغرها و گریه های بی دلیل و بهونه گیری های شما رو هم اضافه کن ...

انقدر حالم گرفته است که کادوی سالگرد ازدواجمون (البته با تاخیر) هم خوشحالم نکرد !

باباییت من رو سورپرایز کرده و یه ماشین BMW 528i 2013 صفر سفید رنگ برام خریده !!!

راستش اصلا خوشحال نشدم و بابایی هم کلی حالش گرفته شد بنده خدا ،پریشب میگه تو چرا خوشحال نمیشی !؟

نمیدونم ،نمیتونم خوشحال باشم خب ،راستش رو بخوای اصلا میترسم پشتش بشینم و برم بیرون ...

حدودا یه دو سالی میشه که ممتد پشت فرمون ننشستم ...

 

خدایا بارون رحمتت رو بر سرمون نازل کن تا هم هوا خوب بشه هم حال ما !

اولین چکمه هات ...

اولش خیلی با این چکمه ها غریبی میکردی و حالا وقتی میپوشیشون ذوق میکنی !

اینم یه عکس از خوردن کیک مغز دار شکلاتی ،قربون اون قیافه حال ندارٍ مریضت برم من ...

اینم یه روز که من داشتم با خاله آرام وایبری حرف میزدم و شما منتظر غذا بودی و از گرسنگی نون خالی میخوردی ،نهارت میدونی چی بود !؟

سیرابی (عاشقشی) ...


 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان پانیسا
19 دی 92 23:51
زهرا چرا گرسنه عزیزم اول غذاش بده تا بچه اشتهاش کور نشه این دعوا بود هاااااا الان میام حسابتو میرسم صبرکن راستی بوتش خیلی شیکه پانیسا عاشق پوتینشه ماشین نو مبارک میایی بریم یک دور بزنیم
مامان زهرا
پاسخ
وا خاله خوب غذاش داغ بود داشتم خنكش ميكردم !!! دور دور هم چشم ،شما اين ورا تشريف بيارين ما دور دور هم ميبريمتون !!!
فرناز
20 دی 92 1:41
خخخخخخخ زهرا این ادا اطوارا چیه ..ب ام و رو سوار نمیشی بده من سوار شم
مامان زهرا
پاسخ
وا باورت نميشه فرناز !؟ خداوكيلي ميترسم !!! خيلي وقته درست و درمون رانندگي نكردم ! بعدشم حوصله ندارم خب چيه !؟ حالم خوب نيييييييست !!!
ارام
20 دی 92 11:56
مبارک باشه زهرا بابا پولداااااار بابا اینکاره یه بوق برا ما بزن !!!!! کیان فینگیلی
مامان زهرا
پاسخ
مرسي ارام جون ولي جدا فكر نكنم حالا حالاها جرات كنم پشتش بشينم !!! ترس از تصادف بدجوري افتاده به جونم ! اينم يه بوس ابدار كيان واسه خاله ارام
مونا
20 دی 92 17:09
مبارکه زهرا جون اخه از طرف دیگه ادم هر چقدر خودش مراقب باشه ترس اینکه یکی دیگه بماله به ماشینت هم هست.من هفته پیش تو ترافیک تجریش با 20 تا سرعت میرفتم یه شاسی بلند ام وی ام مالوند به ماشینم تازه کلی هم طلب کار بود که من مقصرم بعد افسر گفت اون مقصر........ بماند که واسه این پراید من چقدر حرص خوردم که خط افتاده دیگه چه برسه به ماشین شما.ادم فکر میکنه ضرر مالی مهم نیست ولی مهمه. ندزدنت خواهر مواظب خودت باش.
مامان زهرا
پاسخ
والا منم به همسري همينو ميگم !!!! هزينه نگهداري و هندل كردن اين نوع ماشينها بالاست ،البته به قول ابجي كوچيكه شايد هم به كام خودش خريده و به نام من !!! اتفاقا امشب با خواهرام بيرون كه رفته بوديم (با ماشين خودمون) ساعت حدوداي ١٢:٣٠ بود كه دم داروخانه شبانه روزي زدم كنار كه واسه كيان شربت بگيرم به خواهرم گفتم حواست باشه تا من برگردم ،برگشته ميگه برو بابا كي به ما كار داره !!! گفتم اتفاقا به ما كار دارن كه مرد باهامون نيست !!! چميدونم جامعه مزخرف ماست ديگه ،همش ترس همش دلهره ،ناامني ...
مریم مامان سام
20 دی 92 22:35
وییییییییییییییییییییییییییی مبارکه مبارککککککککککککککک رفیق لااقل عکسشو بزار حال کنیمممممم ما که نمیتونیم سوار شیم از این ماشینای اعیونیییییییییییییییییییی راستش سالگرد عروسی ما 7 دی بود و اقای همسر به همین مناسبت واسه من یه پی کی مدل 4/5 سال پیش خرید و بنده از ذوقم اون شب اولی که پی کی عزیزم در حیاط خونمون پارک بود تا صب خوابم نبرد باورت میشهههههههههههه اینطور ادم بیظرفيتیم من خلاصه اینکه با رفقا هماهنگ کنیم یه قرار مدار بزاریم بریم بیرون و همدیگرو ببینیم خیلی دلم برا همتون تنگ شدهههههههه چکمه های کیان هم مبارککککککککککککککککککککککککک
مامان زهرا
پاسخ
مرسي مريم جونم ،والا خودمون هم هنوز سوارش نشديم اخه هنوز پلاك نشده كه !!! هر وقت شديم چشم عكس هم ميذارم ! بعدشم غصه نخور حداقل اون pk رو به هر جا بزني دلت نميسوزه ،من كه از ترسم به همسري گفتم من با همين پيكاپ راحت ترم اونم مال خودت كه اگر هم زدي خودت مقصر باشي ... كيان رو هم با چكمه ها و تيپ جديدش ميخوام ببرم اتليه ،خيلي خوردني شده عوضي !!!
Y8r84PM-I_duFWcVzZD7MGKVHNJSVnetXNEofS7xAcM.
21 دی 92 0:42
زهرا جونم ماشین نو مبارک انشالا به سلامتی ازش استفاده کنی عزیزم دو روز پشتش بشینی ترست میریزه نمیدونی چه حالی میده آدم خودش راننده خودش باشه نگران حالت هم نباش کاملا طبیعیه من بعد 3 سال تازه یواش یواش دارم خوب میشم اندکی صبر سحر نزدیک است
مامان زهرا
پاسخ
مرسي گلم ،اما شما !؟ به جاي اسمت فقط يك عالمه حروف انگليسيه !!! والا من يه ٩ سالي هست راننده ام و با اجازه تون سال ديگه گواهينامه م منقضي هم ميشه ولي خوب دوست دارم يه ماشيني زير پام باشه كه دست و دلم نلرزه همش !!! البته از نظر رانندگي هم ok هستم هااااا ولي خوب از اين غول جديد ميترسم ،نميدونم شايد بعد از يه مدت به قول شما ترس من هم بريزه مثل ٧ سال پيش كه براي اولين بار پشت پيكاپ همسري نشستم و صد البته هم زدم داغونش كردم !!! اين عادت همسريه كه هر وقت يه چيزي ازش ميخواي تا تهش ميره ،مثلا قرار بوده يه ماشين زنونه كوچولو و جمع و جور واسه من بخره !!!!!!!
سمیرامامان آوا
21 دی 92 14:21
مبارک باشه خانمی درکت میکنم منم هر از چند گاهی اینطوری مشم ولی سرچشمه همش تغییرات هورمونی ما خانوماست باور کن .... که البته فشار کارای خونه داری و بچه داری و هوای سرد هم بهش دامن میزنه چه میشه کرد فقط باید مواظب خودت باشی دختر خوب تو خوب باشی اون وروجک خوشگل چکمه پوش و همسری و ماشین و همه خوبن.....
مامان زهرا
پاسخ
مرسي سميرا جون ! واقعا همدرديت رو از لا به لاي كامنتت درك كردم ،ممنون گلم ! واقعا نميدونم چرا هر روز كه ميگذره اوضاع به جاي اينكه بهتر شه بدتر ميشه ،البته ناشكر نيستماااااا ولي خوب يه جوراييم ديگه حوصله ندارم !
ainaz
21 دی 92 16:22
زهرای گلم موبااااااااااااااااررررررررکه ه ه ه عسیسم اصلا ترس به دلت راه نده و راحت باهاش حالشو بکن. شما همسری رو مجبور به خریدن نکردی ک طوری هم شد ناراحت بشی. با دل خودش خریده.پس خدای نکررررررررررده طوری هم شد ساپورتت میکنه
مامان زهرا
پاسخ
مرسي ... ولي مشكل من اينه كه بيش از حد مسوليت پذيرم !!! و اين خيلي بده چون قبل از هر كاري به عواقبش فكر ميكنم !
بهار مامان رومینا
21 دی 92 18:06
مبارکه زهراجون.دست آقای همسری درد نکنه. کیان هر روز خوردنی تر میشه زهرا جون. و اما ماشین من پارسال شب عید دم در بانک تصادف کردم یعنی یه مینی بوس دنده عقب گرفت و جلوی ماشین رو له کرد.منم بعد 10 سال رانندگی ماشین رو به کل کنارگذاشتم.
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله ! ماشاالله كيان هرچي بشه به پاي ناز دخمل مو فرفري نميرسه كه !!! و اما چرا رانندگي رو كنار گذاشتي !؟ خوب تصادفه ديگه پيش مياد ،البته ان شاالله هميشه همه تصادفها در همين سطح باشن و جراحتي ايجاد نشه !!! من هفت سال پيش اولين باري كه نشستم پشت پيكاپ همسري تنها بودم و زدم ٢ تا ماشين پارك شده رو به علاوه ماشين همسري دااااااااغون كردم ،اما از رو نرفتم كه بازم ميشينم پشتش ...
فرناز
21 دی 92 20:31
زهرا گفته باشم بیخود ماشینتو نده به همسری ! دیگه نگی اون مال خودت من پیکاپ سوار میشم ... ب ام و که زنونه تره خخخخخخ منم مزدا تری سوار میشم از نظر ابعاد زیاد فرقی با این مدل نداره ... بشین پشتش سرعتو حال کن ... نرمی ماشینو حال کن دیگه هم نترس ..
مامان زهرا
پاسخ
همسري هم همينا رو ميگه ولي نميدونم من چرا انقدر ترسو هستم !!!
رالیا
22 دی 92 0:38
زهرا جون این منم نمیدونم چرا اسمم حروف انگلیش شده اوااااااااااااا دوباره اسم و ایمیلم رو وارد کردم منم عاشق ماشینای کوچولو موچولو هستم مثل ام وی ام به نظرم که خییییییلی زنونه هست الان 206 هاچ بک دارم اونم خییییییییلی دوست دارم
مامان زهرا
پاسخ
اي واي ... چه بامزه ،اصلا نفهميدم شماييي راليا جون ،شرمنده ! منم ماشين زنونه دوست دارم اما mvm نه ،انقدر كه بد شنيدم ازش !!! ٢٠٦ رو هستم اما !
سمیرا مامان آوا
22 دی 92 7:57
زهرا پس کامنت من کجاست؟؟
مامان زهرا
پاسخ
همينجاست ،ديشب وسطاي تاييد كامنت ها خوابم برد
عسل
23 دی 92 11:25
ماشین نو مبارک زهرا جان. اصصصصلاً نترس بابا. ترس چیه آخه. مطمئنم هرچقدر از رانندگی فراری باشی،از من بدتر نیستی... من اصلاً هیییچ علاقه ای به رانندگی نداشتم و اولین بار که واسه گواهینامه پشته فرمون نشستم از ترس گریه می کردم ولی خداروشکر همچین بعد از چند جلسه ترسم از بین رفت که خیلی راحت گواهیناممو گرفتم و الان چندسال میگذره... انصافاً خوبم میرونم.... عزیزم فقط کافیه چند جلسه با همسرت بری بیرونو رانندگی کنی، میشی بهتر از روز اول... اینم بگماااا، ماشینتو به هیچ وجه با ماشینِ همسرت عوض نکن (من در نقشه زنِ فریبکار و بدجنس ) .... آخههههی چشای کیانوووو. الهی قربونش برم من، حال نداره اصن ... خعععلی دوسش دارم
مامان زهرا
پاسخ
مرسي عسل جون ... اما مساله اينه كه من از رانندگي نميترسم چون الان هم راننده هستم و رانندگي ميكنم گلم !!! از نشستن پشت اين ماشين و خداي نكرده تصادف باهاش و كم شدن ارزشش ميترسم ! كيان هم خدا رو شكر خيلي بهتره ... مرسي كه بهمون سر ميزني
فرناز
24 دی 92 1:45
زهرا جون داشتم کامنتها رو میخوندم دیدم نوشتی هنوز پلاک نشده !! دختر از کدوم نمایندگی خریدین مگه ؟ الانه دیگه پلاک نشده نمیگذارن کسی بیاد تو خیابون ....همونجا نمره ش میکنن ! البته ممکنه گذر موقت باشه مثلا گمرک نداده باشین که اونم بعید میدونم ...بهر صورت مبارک باشه خیلییییی ولی تو که از کم شدن ارزش ماشین میترسی اصلا برای چی خریدین ..والا اعصاب راحت ملیاردها بیشتر میارزه ...من یه دوستی دارم حرف خوبی میزنه متمول هم هستا ...میگه من دوست دارم ماشینو همینطور بندازم یه وری که اگه دزدم بهش زد خیالی نباشه خب از نظر اون x3 دم دستیه !!خخخخخ.....منم همینو میگم ...میگم خیلی غلطه که آدم دست و دلش برای ماشین بلرزه ....همسری اینحانب اینطوری بود مثلا یه خط نباید بیفته رو ماشین ! که البته من درستش کردم اینقدر همین مزدا رو قرش کردم تا بیخیال ارزشش شد
مامان زهرا
پاسخ
والا ... من اصلا روحم خبر نداشت و همسری بنده رو سورپرایز فرمودن !!! بعد هم بنا بر اصرار همسری نیمه شبونه ماشین رو از نمایشگاه آوردن خونه و دیروز صبح هم خودرو بر اومد و ماشین رو برد برای پلاک !!! بعد هم ما خودمون وارد نکردیم که ،دیگه گمرکی و اینا با نمایندگیه ... بعدشم من هم مثل دوستت فکر میکنم اما همسری نه و بابت همین چیزا همش من رو حرص میده ! بهش میگم به گفته نمایشگاه دار از این ماشین ۹ تا دونه وارد ایران شده (البته 2013) پس حتما تو چشمه و منِ زن توش امنیت ندارم و هر جا بخوام نمیتون پارکش کنم ولی مرغش یه پا داره کلا ایشون ... مهم نیست ،فدای سرش ،خودش سوار شه منم میشینم کنارش ... من دیگه عادت کردم که بهش بگم برو کلاه رو بیار از پاشنه قطع کنه بیاره ،اینطوری هیچوقت خواسته واقعی آدم هرچند کوچیک باشه برآورده نمیشه ،متاسفانه !
ainaz
24 دی 92 17:34
بابا زهرا انقدم اینجا نا امن نیس که ه ه ه بعدم دزد و معتاد جماعت به مدل ماشین زوم نمیکنن که. برا اونا ماکسیما و کمری و مزدا و بی ام و همشون یکیه.راحت باش ترس به دلت را نده
مامان زهرا
پاسخ
مرسي دوستم