کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اُرگ !

1392/11/8 15:35
نویسنده : مامان زهرا
395 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله الهام اینا و خاله مریم و خاله فری رفته بودیم پاساژ نوردی ...

من علی رغم همیشه برای خودم هیچی نخریدم اما برای شما یه اُرگ خریدم !

اونم چی شد ...

داشتیم توی پاساژ بوستان قدم میزدیم که چشمم به یک مغازه بزرگ اسباب بازی فروشی افتاد و دیدم آقای مغازه دار داره این اُرگه رو برای یه خانوم و پسرش تست میکنه ،رفتم توی مغازه و حساااابی ازش خوشم اومد !

خریدمش ،مبارکه !

جالب اینکه شما توی مغازه داشتی میگشتی و به همه اسباب بازی ها دوست داشتی دست بزنی که خاله فری جلوت رو میگرفت و نمیگذاشت ،یهویی انگشتش رو گرفتی و بردی گذاشتیش بیرون مغازه و خودت اومدی تو ،وقتی هم داشتی میومدی تو همش از سر شونه ت نگاه میکردی که نکنه بیاد تو ،هر وقت هم میخواست بیاد سریع برمیگشتی طرفش و دستت رو یه جوری نگه میداشتی که یعنی نیا تو ...

کاش ازت عکس گرفته بودم وکلی از دستت خندیدیم !

خیلی صداهای باحالی داره !

اینم توی تیراژه خوشم اومد ،اما اونجا بزرگتر بود نمیدونم چرا رسید به خونه ما آب شد !!!

اینم دی جی کیان !

حتما هم باید بشینی روی صندلیش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار مامان رومینا
20 بهمن 92 16:56
وای چقدر خوشگل و نازه این ارگ گل پسری...
مامان زهرا
پاسخ
مرسي ،چشماتون قشنگ ميبينه
مونا
20 بهمن 92 20:53
چه خوشکله مامان خوش سلیقه مبارکه باشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله ،قابل شنتيا كوچولو رو نداره !
مامان پانیسا
20 بهمن 92 23:19
چه خوشگل مبارکش باشه زهرا منم ازاین توپها خریدم گرما خرابش کرد احتمالا تو ماشین گرم بوده
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله جونی ،قابل پانی نازی رو نداره آخه از پاساژ تا خونه همش یک ساعت هم توی ماشین نبودیم که !!!
عسل
23 بهمن 92 10:31
ااااای جوووونم. دلم واست تنگ شده بود خاله... مبارکه عزیزم... چه ارگ قشنگو با کلاسی مامانی واست خریده.... این توپکا مدلشون همینه کم کم میشن اندازه یه گردو.... آخه قبلاً خوشم اومده بود و واسه خودم خریده بودمش،کلاً آب شد
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله جوني ... يعني كلا اب ميشه !؟ چه بامزه !!!
عسل
4 اسفند 92 8:31
کیان جان، خاله.... ، مامان زهرا تنبل شده تو نوشتنِ خاطراتت... نظرت چیه خاله؟ اون توپکام که گفتم ، آبِ آب نمیشه ولی خیلی کوچولو میشه ...
مامان زهرا
پاسخ
خاله جون به خدا وقتی نمیمونه واسم از دست این شیطونک ... ببشقید