کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

سرما !!!

1392/11/13 23:54
نویسنده : مامان زهرا
365 بازدید
اشتراک گذاری

ووووی هوا خیلی سرد شده ،انقدر که من گرمایی هم حساااااابی کلافه شدم !

احساس میکنم دارم سرما میخورم !

امروز مامان جون زنگ زد که نهار بیاید اینجا ،منم یه خبطی کردم و با خودم گفتم :با تاکسی میریم !!!

نشون به اون نشون که ۲۰ دقیقه توی این سرمای وحشتناک کنار خیابون ایستاده بودم ،بچه به بغل !

خیلی کتفم درد میکنه و ظاهرا اصلا نمیتونم تکونش بدم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار مامان رومینا
20 بهمن 92 16:55
19 ماهگیت مبارک باشه نازنینم. آره زهرا جون بچه ها چقدر سریع بزرگ میشن.انگار همین دیروز بود که توی مامی سایت راجع به موضوعات کوچولو راجع به نی نی هامون سوال میکردیم و همش استرس داشتیم. خدا حفظش کنه این آقا جیگری رو. مرسي خاله جوني ... واقعا ،راست ميگي