کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

عشق انار !!!

1392/12/7 14:26
نویسنده : مامان زهرا
567 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشم میاد ،مثل خودمی ،تقریبا همه اخلاقات ،یکیشم اینکه عاشق میوه ای !

البته در اینکه شما خیلی انار دوست داری شکی نیست ،اما خوب من خیلی قدرت ریسکش رو نداشتم توی خونه بهت بدم و بیشتر مواقع خونه مامان جون اینا و تحت نظر مامان جون انار میخوردی ،توی خونه هم برات آب انار میگیرفتیم ...

این روزا هم از اونجایی که شما مدام توی کمینی تا ببینی کی در یخچال باز میشه تا بپری توش و مثل سینما وایستی به تماشا بنده خیلی دست به عصا در یخچال رو باز و بسته میکنم اما خوب امروز که داشتم با مریم جون تلفنی حرف میزدم و از توی یخچال رب برمیداشتم نفهمیدم اصلا کی شما پاتک زدی به کشوی انارها و یه انار برداشتی و در رفتی که من ندیدم ...

تلفنم که تموم شد دیدم زیادی صدات نمیاد ،تا اومدم دنبالت بگردم دیدم که بعله ،یه انار برداشتی و سوراخش کردی و از توی سوراخ هم انارها رو دونه دونه میکشی بیرون و با ولع تمام میخوریشون و به به و چه چه هم میکنی ،تمام دیوار و قاب tv و فرش و سرامیک دورت هم با قطره های آب انار مزین شده بود !

فقط نشستم و نگات کردم تا سیر شدی و خودت بقیه انار رو دادی بهم ،منم بعد از شستن دست و روی جنابعالی و تعویض البسه اناریت حدودا یه ۲۰ دقیقه ای هم در و دیوار رو تمیز میکردم !

نوش جونت ...

غرق خوردن انار بودی ...

اون ظرف کنارت رو هم قبلش آورده بودی گذاشته بودی زیر پات و tv رو انگولک میکردی !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پانیسا
18 اسفند 92 0:49
نوش جونت
ثمين
18 اسفند 92 17:15
سلام كيان جونم خوبي عزيزم ؟ سلام زهرا جون شما خوبي ؟ ماشاا... به كيان خان جان ، نوش جونت عزيزم چه قشنگ انار ميخوري خاله قربونت بره ان شاا... هميشه سلامت و شاد باشي زهرا جون ماشاا... روز به روز مردتر ميشه پسرت اينم تقديم به شما
مامان زهرا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم ! مرسی گلم ،ما هم خوبیم والا هر کی انار خوردن این گل پسر ما رو میبینه به هوس می افته لطف داری شما ثمین جون ،ان شاالله شما هم همیشه سالم و سرحال باشین
مونا
20 اسفند 92 11:37
عسلک انار خور من .میخورمت ها. زهرا من تا حالا جرات نکردم به شنتیا انار بدم میترسم شکمش سفت شه
مامان زهرا
پاسخ
هيچي نميشه مونا جون ،بهش بده بخوره ،اتفاقا خوبه براشون ،البته ميتوني يه بار امتحان كني چون به هر حال بايد بهش بدي تا واكنش سيستم گوارشيش رو ببيني ديگه !
مامان رومینا
20 اسفند 92 18:15
زهرا جون چند بار تا حالا برات کامنت گداشتم انگار بدستت نمیرسه.
مامان زهرا
پاسخ
وا بهار جون !؟!؟!؟ من كه همه رو تاييد كردم عزيزم !!! مرسي كه بهمون سر ميزني و كامنت ميذاري عزيزم ،ببوس دخمل خوشگله رو !
رالیا
25 اسفند 92 10:02
نوش جونت عروسک خوشگل و دوست داشتنی من