کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

پتو ...

1392/12/26 23:27
نویسنده : مامان زهرا
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ،یعنی صبح که نه ،نزدیکای ظهر رفتیم خونه خاله الهام اینا که هم ابروهام رو برداره و هم موهام رو کوتاه کنه !

همین که رسیدیم خونه شون گفتم :الی میای بریم نمایندگی گلبافت توی هفت حوض که من ببینم میتونم واسه کیان پتو بخرم یا نه !؟ خاله الهام و امیرعلی و امیرمهدی هم از خدا خواسته حاضر شدن و رفتیم ...

سه مدل پتو بیشتر نداشت که من طرح تام و جریش رو برای تو خریدم و بعد هم زنگ زدیم به خاله مریم و خاله فری و رفتیم دنبالشون و نهار رفتیم فری کثیف ...

خیلی حال داد ،خیلی خوش گذشت !

تا شب هم اونجا بودیم چون باباحسین و عمو حسین (شوهر خاله الهام) با هم رفته بودن استخر اکسیژن عشق و حال ...

همه اینها بماند !!!

ظهر که پتو رو خریدیم و از فروشگاه اومدیم بیرون شما پتو رو برداشتی و دِ برو که رفتی ،هر کاری هم که میکردیم حریفت نمیشیدیم جعبه پتو رو از دستت بگیریم ،خیلی خنده دار بود ،آخرش من پتو رو ازت گرفتم و خاله الهام هم بزور بغلت کرد و شما تا توی صندلی ماشینت غرغر میکردی ...

همه کسایی که اون دور و بر بودن غش کرده بودن از خنده از دستت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رالیا
17 فروردین 93 10:39
الهی من بگردم خوب پسرمون مردی شده واسه خودش دیگه زورش زیاد شده می خواد کمک مامان جونش باشه خیلی باحال بود انشالا که مبارکش باشه زهرا جونم خوب یه عکس از خود پتوش هم بزار ببینیم دیگه
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی والا زورش که خیلی زیاد شده رالیا جون ،همش دوست داره یه کارایی بکنه که به ما بگه بزرگ شده !!! چشم از پتو هم میعکسیم
مامان پانیسا
17 فروردین 93 23:27
زهرا جون چه بامزه خدا حفظش کنه کلی روانم شاد شد مرسی
مامان زهرا
پاسخ
ميبيني تو رو خدا خاله ش !؟ بچه م زورمند شده !
مونا
18 فروردین 93 13:41
مبارکه عزیزم. شنتیا همچنان بدون پتو میخوابه خاله.تا پتو میزارم روش بیدار میشه ..... البته فکر کنم از باباش ارث برده
مامان زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم ! خُب بدون پتو يخ نميكنه !؟ كيان هم از باباش و خاله بزرگه ش ارث برده كه سرش زير پتو باشه