کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

سال نو مبارک ...

1393/1/1 20:43
نویسنده : مامان زهرا
704 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک پسرم ...

سال ۹۲ کنار تو و بابایی انقدر بهم خوش گذشت که راستش رو بخوای اصلا نفهمیدم چطوری گذشت !؟

حدودا ۲۱ ماهه که پیش مایی و انقدر زندگیمون رو شیرین کردی که احتیاج به هیچ نوع شیرینی برای شیرین تر کردنش نیست ...

توی سالی که گذشت خیلی روزهایی خوبی داشتیم ،البته بدی هم بود اما خوبیاش به بدیاش میچربید ،امیدوارم سال ۹۳ هم مثل سال ۹۲ باشه بلکه پربارتر ...

دیروز تا زمان تحویل میدویدم و زمانی که سال تحویل شد یهویی اونهمه تکاپو و هیاهو جای خودش رو به آرامشی لذت بخشی داد ...

دیشب برای تحویل سال و شام خاله فری و خاله مریم رو هم دعوت کرده بودم تا پیشمون باشن که تنها نمونن ،شام هم سبزی پلو ماهی طبق رسم و رسوم قدیمیا خوردیم و کلی یاد مامان و باباییم کردیم ...

امسال هم باز مثل همه این ۱۲ سال توی اوج خوشی و شادمانی یه چیزی ته دلم خلید ، یه احساس دلتنگی ،بی کسی ،تنهایی ...

امیدوارم که روح مامانی و باباییم هم قرین رحمت باشه !

موقع تحویل سال دعا کردم ،برای همه ،اما بیشتر برای خاله فری و خاله مریم ،برای سپیدبختی شون !

از خدا خواستم که امسال هم مثل همه این سالها حواسش بهمون باشه و ما رو آنی به خودمون وانگذاره !

امروز صبح هم برای اولین دید و بازدید رفتیم خونه آقاجون اینا ،ان شاالله که سایه شون حالا حالاهااااا روی سرمون باشه و سالم و سرحال باشن ...

راستی یه ۳-۲ تا پست هم از پارسال مونده که نوشتمشون هاااا ولی آپلود عکس هاشون مونده و ان شاالله وقت ریسایز و اپلود که پیدا کردم با تاریخ خودشون میگذارمشون !

و اینم سفره هفت سین امسالمون که به خاطر شما روی بلندی پهن کردم تا دستت بهش نرسه ،همینجوری هم هی گیر میدی که سیب روی سفره رو پوست بکنم بخوری ...

یه وقتاییم میگی بلندت کنم تا با ماهی ها حرف بزنی ...

اینم سفره مون از بالا ...

شما هم که اصلا نموندی تا یه عکس درست و درمون ازت بندازیم ،انقدر که غر زدی و میخواستی پیرهنت رو دربیاری (از پیرهن مردونه اصلا خوشت نمیاد) ،آخرش هم بعد از اینکه هم ما رو خسته کردی هم خودت خسته شدی زدی یه دونه از پیاله هام رو هم شکوندی (اونی که توش سکه بود) که البته فدای سرت ،پارسال یا پیارسال هم خودم یکی دیگه ش رو شکونده بودم ...

حالا خودت که عکس ننداختی هیچی ،نگذاشتی من و خاله فری و خاله مریم هم یه عکس سه تایی با هم بندازیم ،میومدی میزدی و میکشیدیشون کنار که به من نچسبن !!!

کلا کسی جز شما حق نداره به من یا بابایی بچسبه ...

اینم یه عکس که با یه تخم مرغ یک کم گولت زدیم !

و امروز ضبح که با کلی مکافات و جیغ و گریه های جنابعالی من تونستم لباس عیدت رو تنت کنم و بریم خونه مامان جون اینا عید دیدنی ...

تازه آخرشم کلاهت رو نگذاشتی روی سرت ولی خدا رو شکر به پاپیونت کاری نداشتی !!!

از مامان جون هم کلی عیدی گرفتیم ...

شیطون بلا ،انقدر سرگرم فضولی میشی که نمیمونی تا یه عکس ازت بندازم ،اَه !

از این به بعد هم باید بیشتر حواسم رو جمع کنم ،آخه به چشم بر هم زدنی دکمه در رو زدی و در رو باز کردی !!!

توی راه ،تو ماشین ...

اعتراض برای گرفتن گوشی از دست من !

خونه مامان جون اینا ,در حال شیطونی ...

دقیقا میریم اونجا برای مامان جونت زندگی نمیگذاری ،البته انقدر هم دوستت دارن که هیچی بهت نمیگن و اجازه هم نمیدن کسی بهت چچیزی بگه ،کلا اونجا پادشاهی ...

عاشق اون خرچنگ پشت شلوارتم !

منتظر ماساژ ...

و شاداب و راضی از ماساژی که آقاجون بهت داده !

امیدوارم تا آخر عید همینجوری خوش و خندون باشی عزیزکم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرناز
4 فروردین 93 0:29
7 سینت چه انرژی مثبتی داره شاد باشید همیشه
مامان زهرا
پاسخ
مرسي فرناز جونم ! شما هم به همچنين ...
هستی
4 فروردین 93 14:18
اخه زهرا جان چرا با اعصاب بازدید کننده ها بازی میکنی؟آخه این چ تیپیه ی این وروجک زده دلم ضعف رفت سرم درد گرفت دندونامم درد گرفت . . . آخه این درسته عایا؟ خاله ب قربونش از طرف من بچلونش این جیگرو باورت نمیشه زهرا جان من همیشه میگفتم خدایا بهم دختر بده ولی از وقتی کیان جان را دیدم میگم خدایا لطفا پسر بده یعنی عاشقتم وروجک ان شاالله ک سال خوبی براتون باشه تن سالم دل خوش جیب پر پول و کیان جان هم ان شاالله همیشه خوش و خندون باشه و از چشم بد دور
مامان زهرا
پاسخ
قربونتون برم هستي جون ،والا با اينهمه اظهار لطف و محبت و دوستي شما من يه وقتايي فكر ميكنم كه ايا ميتونم جبران اينهمه محبت رو داشته باشم يا نه !؟!؟!؟ در مورد كيان هم كه نظر لطفتونه !!! ان شاالله خدا يه فرزند سالم و صالح قسمتتون كنه كه حظش رو ببرين ،حالا دختر و پسرش مهم نيست ... خيلي دوستتون داريم ! ان شاالله كه براي شما هم سال خوب و پربركتي باشه ...
مامان رومینا
4 فروردین 93 18:35
گل پسر خاله بازم عیدت مبارک خاله جونی. زهرا جون دوست خوبم امیدوارم سالیان سال با خانواده و خواهرهات خوشبخت زندگی کنین .خدا مامان و بابات رو رحمت کنه .واقعا تحت تاثیر پستت قرار گرفتم عزیزم.
مامان زهرا
پاسخ
عيد شما هم مبارك خاله جوني ... والا اينايي كه مينويسم گوشه كوچيكي از حرفاي دل و غصه هامه ،مرسي از دعاي قشنگت خاله جوني !!! خدا رومينا نازي و باباييش و خانواده محترمتون رو براتون نگه داره !
سمیرا مامان آوا
5 فروردین 93 12:52
قربونت برم خوشتیپ خاله عیدت مبارک زهرا جون انشاله همیشه شاد وسرحال باشین
مامان زهرا
پاسخ
خدا نكنه خاله جوني ... ان شاالله كه شما هم كنار اوا گلي و خانواده محترم سال خوبي داشته باشين !