کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین سواری توی صندلی ماشین ...

1391/12/11 19:32
نویسنده : مامان زهرا
401 بازدید
اشتراک گذاری

بعدنا میبینی که این باباییت چه جوری رانندگی میکنه !!!

 

البته دست فرمونش عالیه هااااااا ,ولی خوب کار یه بار میشه ...

 

همیشه از خودم متشکرم بابت خرید کریر و صندلی ماشین ...

عروسی رفتن و عروس کشون بعدش بهانه ای شد تا صندلی ماشین شما رو نصب کنیم و شما هم که کلی خوشت اومد و احساس رصایت رو می شد توی صورتت دید !

البته عروسی رو با یاریس عمو امیر دوست بابایی رفتیم آخه ماشینمون دست عمو امیر بود !

اینم شما زمان رفتن به عروسی ...

خوش تیپ مامان ...

اینم امروز که به مناسبت 9 ماهگی شما نهار با باباییی رفتیم ددر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سهند و پرند
12 اسفند 91 23:47
چقدر اولین ها برای پدر مادرها لذت بخشه.
شاد باشید همیشه



مرسی عزیزم ...

به همچنین !
آرام
13 اسفند 91 14:11
خوشگل خاله
tahmin
13 اسفند 91 17:53
افرین خاله چه پسر خوووووووووبی هستی تو
بهاره مامان امیرمحمد
14 اسفند 91 14:56
سلام الهی فداش بشه خاله بهاره این گل پسر توپولو خدا نگهداره براتون هزار الله اکبر خیلی بامزه و خوردنیا - خیلی ممنون که به سر زدید خاله جون امیرمحمد همه جور پستونک میخوره بچم اینقدر نجیبه ولی چون از اول از این بهش دادم گفتم تا آخر همین براش خوبه از دکتر هم پرسیدم گفت اشکال نداره ربطی نداره پستونک ارتودنسی به مدل دندونها - به هرحال یک دنیا تشکر که قدم روی چشم ما گذاشتید به ما سر زدید با کمال افتخار شما هم لینک شدیدها یک بوس آبدار از لپ کیان جو نم بوسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثث


مرسی بهاره جونکه به ما سر زدین ...

خوشحالمون کردین ...

از طرف من هم ببوسین روی گل امیرمحمد رو !

فرناز
15 اسفند 91 1:34
زهرا جون صندلي رو چند خريدي؟؟

مباركه ...





مرسی گلم ...

580,000 تومان ,maxi cosi مدل priori

البته ممکنه الان گرونتر شده باشه !



فرناز
16 اسفند 91 0:26
ممنون زهرا جون اگه قديمترا خريدي الان حتماااااااگرون شده ايكاش مم خريده بودم



فرناز جونم به نظر من حتی گرونشم ارزش داره ...

پای جون و راحتی بچه در میونه ...

من که با این رانندگی همسری حتما باید میخریدم و خودم هم کلا بدم میاد از اینکه بچه جلو توی بغل مامانش بشینه ,مضاف بر اینکه بنده دست درد هم دارم !!!

یه نی نی توو خواب و رویا
16 اسفند 91 7:20
انشالله یه روزی عکسای عروسی خودشو برامون بذاری عزیزم