کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

عذرخواهی ...

1391/12/21 0:54
نویسنده : مامان زهرا
361 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم از تو عذرخواهی کنم گلم ...

 

این روزااااااااااااا نمیتونم مثل همیشه وبلاگت رو آپ کنم نازنینم !

 

خیلی درگیرم مامانی ,از صبح که بیدار میشم کارهای خونه و پختن نهار و شام بابایی و سوپ روزانه شما و انجام ریزه کاری های باقی مونده خونه تکونی و از ظهر به بعد هم میریم خونه بابااینا تا آخر شب که بابایی میاد دنبالمون !!!

شب هم انقدر دیر میرسیم خونه که من یه خورده به شما رسیدگی میکنم و یه خورده به خودم و بعد هم لالا تا صبح فردا !

وای که مامانم خدابیامرز چقدر وسیله داره !!!

خسته شدیم به خدا ,کلیش رو دادیم رفت و کلیش رو هم بین خاله مریم و خاله فری تقسیم کردیم !!!

البته دیگه کارا داره تموم میشه ,اما دلم تنگ میشه واسه این دورهمی هااااا توی خونه بابااینا !

این روزا خیلی هم غصه میخورم ,اما سعی میکنم کسی نفهمه ...

 

امیدوارم توی سال جدید روحیه منم بهتر شه !

خلاصه که ببخش مامانی رو ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)