کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

جهیزیه خاله مریم ...

1391/12/22 23:43
نویسنده : مامان زهرا
775 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم این روزا چرا هر یک ساعتش انگاری یک ثانیه است !!!

 

انگار زمان انقدر با سرعت میگذره که که اصلا کنترلش از دستم خارج شده !

 

فکر کنم این ماه کمترین عکس رو ازت انداختم ...

 

کارهای خونه تکونی خودمون ,جمع کردن اسباب و اثاثیه خونه بابااینا ,خریدهای خاله فری واسه خونه جدیدش ,خرید جهیزیه خاله مریم ...

یه وقتایی راستش رو بخوای گرگیجه میگیرم مامانی ...

تازه دندون درآوردن شما هم مزید بر علت شده ,البته اگر دربیاری !!!

حسابی غرغر میکنی و کلا ناآرومی عزیزم ,من تو این آشفته بازار سعی میکنم بیشترین تایمم رو به تو اختصاص بدم گلم !

 

خلاصه که ...

نمیدونم این روزا چرا هر یک ساعتش انگاری یک ثانیه است !!!

انگار زمان انقدر با سرعت میگذره که که اصلا کنترلش از دستم خارج شده ! 

فکر کنم این ماه کمترین عکس رو ازت انداختم ... 

کارهای خونه تکونی خودمون ,جمع کردن اسباب و اثاثیه خونه بابااینا ,خریدهای خاله فری واسه خونه جدیدش ,خرید جهیزیه خاله مریم ...

یه وقتایی راستش رو بخوای گرگیجه میگیرم مامانی ...

تازه دندون درآوردن شما هم مزید بر علت شده ,البته اگر دربیاری !!!

حسابی غرغر میکنی و کلا ناآرومی عزیزم ,من تو این آشفته بازار سعی میکنم بیشترین تایمم رو به تو اختصاص بدم گلم !

خلاصه که ...

الان که برات مینویسم خیلی خسته ام ,خیلی خیلی !

امروز شما پیش زندایی زهرا موندی و من و خاله مریم و خاله فری رفتیم بازار ظرف شوش ...

خیلی خوش گذشت ,آخه رفته بودیم برای خرید تتمه جهیزیه خاله مریم ...

ان شاالله دیگه خاله مریم تا عید میره سر خونه و زندگیش !!!

راستی ظهر رفتیم توی همون رستورانی نهار خوردیم که برای خرید جهیزیه خاله الهام و من هم توی همون رستورانم نهار خوردیم ...

چقدر زود میگذره ,چند وقت دیگه هم حتما نوبت خاله فریه ... 

دیگه خیلی خوابم میاد گلم ,برم که فردا صبح کلیییییییی کار دارم !

دوستت دارم عزیزم ,بیشتر از همیشه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فینگیل بانو
26 اسفند 91 13:28
سلام عزیزم ... میشه بهم بگی این قارچ بادی رو از کجا خریدی و چند ؟ خرید اینترنتی بود ؟

واسه نینی ایندم میخوام

مرسی


سلام ,من این قارچ رو از سایت فروش محصولات intex خریدم عزیزم !

http://www.intex-site.com/
آرام
28 اسفند 91 13:02
قالب جدید موبارک مامان کیان
ایشالا همیشه خستگی ها به شادی باشه



مرسی عزیزم ...
یه نی نی توو خواب و رویا
28 اسفند 91 13:07
خریداتون مبارک باشه عزیزم ایشالله همیشه خرید عروسی