کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

ماما ...

1392/1/25 16:19
نویسنده : مامان زهرا
335 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من توی آشپزخونه بودم و مشغول ...

 

شما هم نق میزدی و من سعی میکردم که کارم رو تندتر انجام بدم تا بیام و بغلت کنم که لا به لای نق نق ها و گریه هات گفتی : ماما ...

 

این اولین باری بود که من رو صدا زدی !

احساس کردم دنیا همون لحظه به پایان رسید ,فکر نمیکردم حالا حالاها کلمه ماما رو از دهانت بشنوم !!!

اولین ماما توی نه ماه و چهارده روزگی ...

 

احساس غرور میکنم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یه نی نی توو خواب و رویا
26 فروردین 92 12:28
آرام
26 فروردین 92 23:02
خیلی حس بامزه ایه مبارکه مامانش




ان شاالله ماما گفتن آمیتیس خاله !
نرگس
4 اردیبهشت 92 11:22
عزيزم تبريك ميگم دركت ميكنم چون ترانه منم يك هفته هست كه ياد گرفته بگه مامممممممممم و موقعي كه كارم دارم صدام كنه.....خيلي هيجان انگيزه
عزيزم تلهاشو از سايت ني ني بافت سفارش دادم گلم.....لينكش توي وب ترانه هست........


مرسی نرگس جون خیلی لطف کردی عزیزم !