کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین تلاش برای بلند شدن !

1392/1/26 18:32
نویسنده : مامان زهرا
549 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا روند رشدت خیلی سریع تر شده و هر روز رو برای ما یک روز شگفت انگیز میکنی !

جونم برات بگه که امروز ظهر ملافه های 2 متکای دم دستی رو درآوردم که بشورم و یکی از متکاها رو هم طبق معمول گذاشتم پشت شما که از پشت ایمن باشی ...

بابا حسین هم اون ور تر داشت نهار میخورد ...

همین که از سمت ماشین لباسشویی برگشتم دیدم که شما داری سعی میکنی با استفاده از متکا به عنوان تکیه گاه بلند شی ...

تا اومدم ازت عکس بندازم افتادی ,بلندت کردم و نشوندمت و باز هم تکرار کردی و خلاصه که فعلا این کار شده جز تمرینات اصلیت و به هر چیزی متوسل میشی برای بلند شدن و ایستادن !

اولین تلاش برای بلند شدن توی نه ماه و پانزده روزگی !

متکا رو گرفته بودی و داشتی بلند میشدی ...

که افتادی ...

با نگاه از من دوربین به دست خواستی که بلندت کنم ...

نشوندمت و تا اومدم بعکسم دیدم دوباره بلند شدی ...

باز هم نشد ,افتادی اما خودت رو کنترل کردی و نشستی ...

دوباره ...

و باز هم افتادی ...

خیلی سعی کردی با استفاده از گرفتن متکا ولو نشی ...

اما نشد ...

و این بار عصبانی دست هات رو جلو آوردی تا بغلت کنم ...

 

بغلت کردم و برات توضیح دادم که نباید ناامید بشی و میتونی که بلندشی و بایستی ,مثل یک مرد اما هنوز زوده ...

تو هم خسته طبق روال خونه بودن بابایی روی سینه بابایی خوابیدی !

 

و از یک ساعت بعدش که بیدار شدی تا الان هزار بار دیگه تمرین کردی ,فکر کنم همین روزا موفق بشی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرام
26 فروردین 92 23:04
موفق باشی پسرک
رالیا
28 فروردین 92 1:32
قدمهات استوار عزیز خاله