کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین قدم به تنهایی و بدون کمک !!!

1392/1/29 23:27
نویسنده : مامان زهرا
288 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بابایی داشت توی آشزخونه رو مرتب میکرد و ابزارش رو جمع میکرد !

 

من و شما هم نزدیک ورودی آشزخونه (بین دو تا کانتر) نشسته بودیم و طبق معمول تمرین ایستادن بدون کمک میکردیم که شما که نگاهت به بابایی بود به عشق دریلی که بابایی روی زمین گذاشت و رفت یه قدم راه رفتی و افتادی ...

احساس کزدم اشتباه دیدم ...

بابا حسین رو صدا کردم و دوباره بلندت کردم و وایسوندمت و گفتم برو پیش بابایی و شما پنج قدم تنهایی و بدون کمک پیش رفتی ...

انقدر ذوق کردم که کلی جیغ کشیدم و کلی هم چلوندمت ...

اولین قدم توی نه ماه و هجده روزگی !!!

 

حیف که دوربین دم دستم نبود !

 

از اون موقع هم تا همین الان که خوابت برد مدام در حال تمرین راه رفتن بدون کمک بودیم ,ماشاالله خسته هم که نمیشی گلم ...

 

خوشحالم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)