کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کشیدن دندون مامان !

1392/2/1 15:43
نویسنده : مامان زهرا
335 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحتم !

 

احساس پیری میکنم !

احساس میکنم 30 سالگی خیلی زوده برای از دست دادن یک دندون !

 

امروز رفتم برای قالب گیری روکش دندونی که روز اول عید شکسته بود که دکتر بعد از دیدن پانورکس دندونام تشخیص داد که چون دندونم از ریشه شکسته و به دو قسمت تقسیم شده پس ترمیم پذیر نیست و باید کشیده بشه و بعد هم ایمپلنت !!!

بعد از کلی فکر کردن اجازه دادم دندونم رو بکشه و کلی هم برای دندون از دست داده م اشک ریختم !

جالبه ,تو داری یکی یکی دندون در میاری و من دارم دندونام رو از دست میدم !

برم یه خورده اگر شد بخوابم ,جای دندونم خیلی درد میکنه و خون ریزی هم دارم و شدیدا هم گرسنه ام ,شما هم خونه عمه مریمی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه
5 اردیبهشت 92 17:17
سلام زهرا جون.انشا... بهتر شده باشی. غصه نخور عزیزم، دندون کشیدن که پیری نیست، منم 30 سالمه ولی توی 18 سالگی مجبور شدم دو تا ایمپلنت بذارم. بعد از چند ماه احساس می کنی ایمپلنت دندون خودته، خیلی راحت جزیی از بدن آدم میشه.الان اصلا یادم نمی مونه که دندونای خودم نیستن.امیدوارم بهتر باشی.


امیدوارم من هم بتونم باهاش کنار بیام !