کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین آرایشگاه ...

1392/2/2 16:34
نویسنده : مامان زهرا
342 بازدید
اشتراک گذاری

ایشششششش به این باباییت ...

 

گفته بودم بهش که هر وقت قرار شد کیان رو ببری آرایشگاه برای کوتاه کردن موهاش حتما منم باید باشم هااا !

آخه خوب میخواستم عکس بگیرم ...

بگذریم ...

در راستای پست قبلی و دندون کشیدن و دندون درد و استراحت و این حرفا ,دیروز شما خونه عمه مریم بودی و بابایی رفته بود شما رو برگردونه که سر راه دیده بود سلمانی آشنا (همونی که بابا حودش میره همیشه) بازه و شما رو برده بود برای کوتاهی مو ...

وقتی برگشتین از خونه عمه مریم ,دم در متوجه شدم قیافه ات فرق کرده ها ,اما انقدر حالم بد بود که متوجه کوتاه شدن موهات نشدم !!!

اومدم بغلت کنم که باباییت شما رو به من نداد و گفت :بغلش کنی مویی میشی !

یهو یه جیغ خفیف کشیدم و گفتم :مگه قرار نبود با هم بریم !؟

گفت :دیدم خلوت بود بردمش ,چقدر هم مثل آقاها نشست تا آرایشگر موهاش رو کوتاه کنه !

آی حرص خوردم ,آی حرص خوردم !!!

چه فایده ؟

لباس هات رو درآوردیم که ببریمت حمام که همون جا جلوی حمام بند رو آب دادی و کلی هم شستشو و پاک کردن و آب کشی اونجا موند گردنمون ...

اولین کوتاهی موهای نازنینت مبارک گل پسری ...

اینم یک عدد کیان آرایشگاه رفته ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

صدی
2 اردیبهشت 92 13:20
سلام عزیزم مبارکه خوب عکس الان بزار من که ندیدم بزار ببییم بعد اولین کوتاهی مو حمام پسر خوشگلت چه شکلی شده
یه نی نی توو خواب و رویا
2 اردیبهشت 92 13:31
مبارک باشه آقا کیان ایشالله دامادبشی
lمرجان مامان بنیتا
2 اردیبهشت 92 14:50
مبارک باشه عزیزم ارایشگاه دامادی مرد کوچیک
lمرجان مامان بنیتا
2 اردیبهشت 92 14:52
مبارک باشه گل پسری ارایشگاه دامادی عزیزم
فرزانه
5 اردیبهشت 92 17:11
عزیزم.......قربون این پسره برم، چه آقا شده اینجا ماشا... .الهی عکس روز دامادیشو اینجا بذاری مامان زهرا.



مرسی گلم !
رالیا
7 اردیبهشت 92 0:03
قوربون اون قیافه مردونت بشم من خاله چقدر خوشگل تر شدی عزیزم


مرسی خاله جونم !
سمیرامامان آوا
7 اردیبهشت 92 1:15
چه آقاشدی پهلوون خاله،بگردم اوت ابروهای پیوست رو

مامان زهرااسپندیادت نره



چشم خاله جونم !

مرجان .مامان آرش
8 اردیبهشت 92 11:31
بخورمت پسر بلا
واي زهراجون گذر روزها رو ميشه با مقايسه‌ي عكس روز تولد كيان با اين عكسش متوجه شد.
چقدر زود مي گذره.
پاينده باشي گل زيبا


خاله مرجان خیلی زود میگذره !
سارا مامی ژوان
18 اردیبهشت 92 13:19
قربون این پسر ترو تمیز گلم




مرسی خاله جونم ,خوش اومدین !