کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

سفر ...

1392/3/8 22:28
نویسنده : مامان زهرا
455 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی دلم سفر میخواد ,آخه من عاشق سفرم ...

 

نمیدونم چرا این باباییت انقدر از سفر کردن با شما میترسه !؟

چند روز دیگه دقیقا 2 سال میشه که یه مسافرت درست و حساااااااااااااااااابی نرفتیم ,آخرین سفرمون هم ترکیه_آنتالیا بود ...

چند ماه بعد از سفرمون بود که من باردار شدم و توی زمان بارداری برای اینکه اتفاقی برای شما نیوفته خدای نکرده جرات سفر کردن نداشتیم و اوایلی که شما به دنیا اومده بودی بابایی میگفت :کیان یه خورده جون بگیره میریم و حالا که تقریبا داره یک سالت میشه باباییت هنوز هم میترسه سفر بریم و خدای نکرده برای شما اتفاقی بیوفته ...

حتی مکه ای رو هم که توی دوران بارداری اولویتمون اعلام شد هم نمیاد بریم !

یکی دو ماه قبل از اینکه شما به دنیا بیای مقدمات سفر به ایتالیا ,اسپانیا(تنریف) و فرانسه رو چیدیم که شما پیدات شد ,کلی هم خرج کرده بودیم !!!

یادش به خیر ...

اون وقتا که اصلا هنوز تو فکر و خیال بچه دار شدن نبودیم خیلی سفر میرفتیم با هم و چقدر خوش میگذشت بهمون ...

اطرافیان بهمون میگفتن دائم السفر ,دلم میخواد برگردیم به همون روزا ...

چشم بهم بزنیم دوران مدرسه رفتن شما شروع شده و زمان ما برای سفر محدودتر !!!

 

پ.ن :پریشبا که عمو سید و خاله مریم خونه مون بودن تصمیم گرفتیم بعد از خرداد بریم تایلند ,به هر حال اونا برای تایلند رفتن تجربه خوبی دارن و اونجا خاله مریم میتونه واسه نی نی سومش که تو راهه کلی خرید کنه ,منم برای شما !

توی هفته آینده باید برم دنبال پاسپورت شما ,فقط امیدوارم بریم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا
12 خرداد 92 19:18
زهرا جون ،من شنیدم که تایلند خیلی جای کثیفیه و واسه بچه ها ی کو چولو اصلا خوب نیست برین اونجا . بازم یه تحقیق بکن .



چشم دوست گلم ,حتما !
آرام
13 خرداد 92 10:05
زهرا بعدا که بزرگ شد ضرراتو ازش بگیر




اینا ضرر نزنن ,ضرر دادن طلبشون !
هنگامه
18 خرداد 92 13:54
وای گفتی زهرا جون . حالا خدا رو شکر علی با سفر با آرسام مشکلی نداره ولی میگه فعلا باید کار کنیم و وقت نداریم ، الان از کی دارم التماس میکنم یه سفر بریم سوییس ولی .... بریم آنتالیا ولی .... بریم دوبی اما .... آقا بریم همین شمال خودمون بازم اما .....