کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین خم شدن ،برداشتن ،ایستادن ...

1392/3/24 12:35
نویسنده : مامان زهرا
370 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که مدام تمرین میکنی ...

وقتی ایستاده بودی خم میشدی تا یک شی رو از زمین برداری ،نمیتونستی و می افتادی زمین و ناراحت از نتونستن کلی جیغ می کشیدی ...

اما امروز بعد از چند بار تمرین بالاخره تونستی اسباب بازیت رو از روی زمین برداری و بسیار هم خوشحال شدی !

حالا از اون موقع تا حالا مدام میخوای اشیای روی زمین رو برداری و اصلا هم وزنشون برات مهم نیست ،در بیشتر موارد هم موفق میشی ...

 

این روزا بابایی حسااااااااابی درگیر ا-ن-ت-خ-ا-ب-ا-ت و خیلی خونه نیست و شما هم بهونه اش رو میگیری ...

دیشب با جمع خاله الهام اینا شام رفتیم بیرون ،شما کلی غرغر کردی و به من هم خیلی خوش نگذشت چون باباییت نبود ،کلا بدون باباییت دوست ندارم جایی برم ...

اما آخرش بابایی هم اومد و گل از گل من و شما شکفت !

اینم عکسهای دیروز که برای اینکه به کارام برسم شما رو با یک سطل ماست سرگرم کرده بودم ...

 

قربونت برم که با هر چیزی میری سر کار ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرام
24 خرداد 92 17:39
آفرین خاله
زهرا تو چجوری نظر میدی؟ من از صبح 20 بار برات نظر دادم نیومده!


نمیدونم والا ،یه مدتم من واسه تمام پست های آمیتیس کامنت میگذاشتم و بعدش میدیدم تو وبلاگش نیست ،امروز متوجه شدم که کد امنیتی رو فارسی میزدم و واسه همین کامنت هام ثبت نمیشدن !!!
tahmin
25 خرداد 92 9:24
مبارک خاله
راستی زهرا تو کدوم ستاد فعالیت کردن باباتون ؟؟


سلام خاله ...

بابايي من نه كه !!!
من اصلا بابايي ندارم خاله !
بابايي كيان ،ستاد هم نه ،ايشون يكي از روساي بخش كامپيوتر سايت تجميع ارا هستن ...
اموزش و پرورش منطقه ٣ !
tahmin
25 خرداد 92 13:47
سلام !
میدونم خاله باباتون میشه دیگه

خدا رحمت کنه اون باباییتون رو این باباتون رو هم براتون نگه داره
بگید مباظب ارای ما باشن بی زحمت


الان ديگه فكر كنم كار از كار گذشته !!!
رالیا
2 تیر 92 9:01
واااااااااای قوربونت بشم بامزه من چقده خوشگل وایستادی خاله

زهرا جون ممنون از بابایی کیان خان که کمک کردند تا ایندفعه رای ما درست خونده بشه


خدا نكنه خاله !

ولي بابايي كيان دستي در راي خوني نداشت هاااااااااا ،ايشون رييس قسمت كامپيوتر سايت تجميع ارا بودن ...
مرجان مامان بنیتا
6 تیر 92 1:17
کیان جان مامان سرکار گذاشته ایا بیمه ت هم کرده ؟یا نه بلند شدی و اعتراض کردی؟


خاله ما بيمه خدايي هستيم ،ميبيني اينهمه زمين ميخوريم هيچيمون نميشه !
خدا هًوامون رو داره ...