کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین فست فود !

1392/3/24 23:57
نویسنده : مامان زهرا
476 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی به تغذیه شما اهمیت میدم ولی خواهشا امشب رو نادیده بگیر ...

 

خونه خاله فری که بودیم به خاله ها گفتم :من هوس پیتزا کردم !

آژانس گرفتیم و با خاله مریم و خاله فری رفتیم پیتزا پرپروک میدون پالیزی ...

خیلی خوش گذشت ،هر چه قدر محاسبه کردم دیدم تا برگردیم خونه از زمان غذا خوردن شما گذشته و به توصیه خاله مریم از قسمت میانی مرغ سوخاری خاله فری که ادویه نداشت و کاملا پخته شده بود کمی بهت دادیم به اضافه سیب زمینی سرخ کرده که شما هم خیلی خوشت اومد !

نوش جونت ،ولی فکر نمیکنم حالا حالاهااااااا تکرار بشه ...

 اینم توی رستوران نشسته روی میز در حال غذا خوردن به کمک مامان زهرا !

من خیلی به تغذیه شما اهمیت میدم ولی خواهشا امشب رو نادیده بگیر ...

 

خونه خاله فری که بودیم به خاله ها گفتم :من هوس پیتزا کردم !

آژانس گرفتیم و با خاله مریم و خاله فری رفتیم پیتزا پرپروک میدون پالیزی ...

خیلی خوش گذشت ،هر چه قدر محاسبه کردم دیدم تا برگردیم خونه از زمان غذا خوردن شما گذشته و به توصیه خاله مریم از قسمت میانی مرغ سوخاری خاله فری که ادویه نداشت و کاملا پخته شده بود کمی بهت دادیم به اضافه سیب زمینی سرخ کرده که شما هم خیلی خوشت اومد !

نوش جونت ،ولی فکر نمیکنم حالا حالاهااااااا تکرار بشه ...

اینم توی رستوران نشسته روی میز در حال غذا خوردن !

برگشتنه هم شما توی آژانس توی بغل خاله مریم خوابت برد و اومدیم خونه گذاشتیمت روی زمین که بعد از چند دقیقه اینطوری به خوابت ادامه دادی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رالیا
2 تیر 92 9:03
آخیییییییییی بالاخره دیدمت زهرا جونم
هوراااااااااااااا


جدا !؟!؟!؟

اين همه عكس گذاشتم توي مامي سايت !!!
مرجان مامان بنیتا
6 تیر 92 1:26
زهرا جون چه چهره ارام و متینی داری

این عکس هایی که می گید کجاست؟

فکر کنم کیان از این مرغ سوخاری بدش نیومده نوش جون


مرسي عزيزم ،نظر لطفتونه !
عكسها رو ميگذاشتيم و برميداشتيم !

حق با شماست ،حسابي خوشش اومده !