کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین بوس ...

1392/3/31 8:13
نویسنده : مامان زهرا
572 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم نماز میخوندم و طبق معمول زمانهایی که نماز میخونم شما دور و برم میچرخیدی و بازی میکردی و سعی داشتی ببینی که مهری رو که میگذارم زمین و روش سجده میکنم توی کدوم دستمه !!!

البته جدیدا یه وقتایی هم میری زیر چادرم و من برای رکوع و سجده باید کلی صبر کنم ...

 

خلاصه ...

 

داشتم نماز عصر رو میخوندم ،رکعت دوم داشتم تشهد میگفتم که اومدی صورتم رو توی دستهات گرفتی و لپم رو بوسیدی و رفتی ...

حیف که سر نماز بودم والا کلی میچلوندمت !!!

البته بعد از نماز کلی چلوندمت و بوست کردم و قربون صدقه ات رفتم ،خودتم ذوق کرده بودی ...

مرسی پسر مهربونم !

راستی جدیدا بیرون که میریم وقتی خسته میشی پاهات رو اینطوری میندازی روی دسته جلوی کالسکه ات !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
2 تیر 92 13:57
وای خدای من چقدر احساس شیرینی نازی میتونم تصور کنم آقا کیان چجوری و با چه جدیتی دنبال مهر میگرده. آخه ترانه منم تا یکی شروع میکنه به نماز خوندن با سرعت جت چهاردستو پا میره که مهر برداره و بخوره



نرگس جون یه بار که حواسم نبود که مهر رو برداشت و در رفت ،مونده بودم چه کار کنم !
tahmin
2 تیر 92 18:21
3 تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست . وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن...
آرام
3 تیر 92 8:56
جونم
زهرا در اون شرایط روی ناخنت میتونی بخونی


ميدونم ارام جون ،مرسي ...

منظورم اينه كه يه وقتايي ادم تو كار اينا ميمونه !