کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین باری که خودت خوابیدی !

1392/4/10 15:04
نویسنده : مامان زهرا
408 بازدید
اشتراک گذاری

تا جایی که من یادم میاد از ۲ ماهگی به بعدت همیشه برای خوابیدن نیاز به من داشتی ،مقصرشم خودم بودم هاااااا ...

یادش به خیر تا ۲ ماهگی میگذاشتمت روی تخت یا زمین و یه ملافه نارک روت میکشیدم و از دور برات لالایی میخوندم و خوابت میبرد ،یهویی نمیدونم چرا عادتت دادم به خوابیدن روی پا !؟

احتمالا واکسن ۲ ماهگیت مقصر بوده !

بگذریم ...

امروز صبح طبق معمول این دو شب توی هال خونه جدید خوابیده بودیم ...

صبح ساعت ۶-۵ از خواب پریدی و هر کاری کردم نخوابیدی که نخوابیدی ...

کلی راه رفتی تو خونه و رفتی و اومدی ،خودت رو روی من و بابایی انداختی ،اما نخوابیدی !!!

کلی هم گذاشتمت روی پا و تکونت دادم ولی باز هم نخوابیدی ...

دیگه کلافه شدم ،سرم رو روی متکا گذاشتم کنار بابایی که دیدم تو هم اومدی و سرت رو گذاشتی روی متکا تا بخوابی !

بعد از کلی کلنجار رفتن با خودت خوابت برد !

اونم کجا !؟

توی عکس ها ببین !

آخه این چه وضع خوابیدنه مادر !؟

البته بهت دست نزدم ،فقط دورت رو مرتب کردم و پتوت رو روت کشیدم !

میبینی جدیدا توی خواب چقدر وول میخوری !؟!؟!؟

۳ تا عکسه ،پشت سر هم گرفتم اما توی هر کدوم دستت یه جاست !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)