کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

شیرخشک !!!

1391/5/8 23:45
نویسنده : مامان زهرا
566 بازدید
اشتراک گذاری

از گذاشتن این پست خیلی عذاب وجدان دارم !!!

 

هیچوقت دلم نمیخواست این اتفاق بیافته اما افتاد ...

همیشه دلم میخواست کامل و تا زمانی که لازمه با شیره جونم تو رو تغذیه کنم اما نشد ...

متاسفم ...

از گذاشتن این پست خیلی عذاب وجدان دارم !!!

هیچوقت دلم نمیخواست این اتفاق بیافته اما افتاد ...

همیشه دلم میخواست کامل و تا زمانی که لازمه با شیره جونم تو رو تغذیه کنم اما نشد ...

متاسفم ... 

تازه دلیل گریه های بی دلیل این روزهات رو فهمیدم ,نخیر انگاری همش هم کولیک نیست !

بعد از چند تا تستی که روت انجام دادم فهمیدم که متاسفانه شیر من برای تو کافی نیست و سیرت نمیکنه و با دکتر جدیدی که خاله شیوا معرفی کرده بود درمیون گذاشتم و امروز دکتر روی این امر صحه گذاشت و برای تو شیرخشک کمکی تجویز کرد !!!

شیرخشک sma gold ...

با بابا رفتیم و شیر رو خریدیم و واست درست کردیم  ...

قراره بعد از شیردهی کامل از هر دو تا سینه یک پیمانه شیرخشک رو با قطره چکان یا سرنگ بهت بدیم و مامانی هم قطره شیر افزا و پودر لیدی میل بخوره تا شیرش بیشتر شه !

امیدوارم که بتونی من رو ببخشی واسه روزهایی که اذیت شدی ...

البته امیدوار هم هستم که کامل شیرخشکی نشی و از شیر مامان هم تعذیه کنی !

پسرم ببخشید ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)